neděle 9. ledna 2022

Karel Čapek

 Pro dnešní nedělní čtení téma jako vyšité. Připomínáme si narození Karla Čapka, tak lze symbolicky sáhnout po některé z jeho knih. Nebo her. Případně novinových článků. Asi by se nabízela Bílá nemoc. Jako paralela s dneškem. Nebo Dášeňka, jako četba pro Tobiáše:-).  Hodně mě už dlouho oslovuje Věc Makropulos, každým rokem víc a víc. Ale pro dnešek si já osobně vybírám Obyčejný život. A ne jako další paralelu s dneškem, kdy je nám obyčejný život dost komplikován, neřku-li zakazován. Vybírám si tu knihu proto, že navzdory svému názvu je pro mě dost neobyčejná. Skoro bych řekla, že od Čapka mě baví nejvíc? No, to bych se mohla dohadovat sama se sebou, těch čapkovských topů mám asi víc. Ale dnes je to tedy Obyčejný život. Baví mě ta kombinace přemítání s realitou, hezky se to čte a ráda se k této knize vracím.  Prostě, mám ráda Obyčejný život.



Žádné komentáře:

Okomentovat