úterý 18. ledna 2022

Autokorekt

 Ono to asi není správně napsané, ale není vůle to opravovat, natož nějaký autokorekt. Tak to zůstane napsané, jak to je. 

Dlouho jsem se bránila zařízením, která by byla chytřejší než já. Ale doba je taková a nemít chytrý telefon znamená... No, neznamená to asi nic zásadního, prostě ho má takřka každý, tedy i já. 

A někdy mi jeho autokorekt dělá pěknou neplechu. Prostě si píše co chce on, ne co chci já. Naučila jsem se svoje zprávy kontrolovat, pečlivě. Hlavně od okamžiku, kdy jsem poslala kolegyni zprávu : 

Lucie, máš v létě Errasmus? 

Chtěla jsem vědět, zda pojede na stejnou jazykovou stáž jako já. 

Odeslala jsem bez kontroly, nenapadlo mě, že může být něco jinak.  

Ona se posléze udiveně ptá: "

Proč by nemohlo, myslím si já. Pojedeme asi spolu, tak to chci vědět.

Načež zjistím, že můj (hajzl) chytrý telefon poslal otázku tohoto znění. 

"Lucie, máš v létě orgasmus?"

Chápu, že se diví, proč mě to zajímá. ....!!!

   Vysvětlily jsme si to. Zasmály se. 

Leč moje ostražitost zůstala. Co kdybych to poslala někomu méně blízkému? Nadřízenému?  

Prostě jeden musí být ve střehu. 

Naštěstí to jde vypnout, ale než mi došla tato možnost, nastalo několik dost komických situací s autokorektem, navzdory tomu, že jsem ve střehu:-)

Máte také nějaké?

1 komentář:

  1. Mám podobnou zkušenost. Občas si mohu přečíst podobné výplody z “autokorektoru” ve článcích internetových zpráv.

    OdpovědětVymazat