pondělí 8. března 2021

Jen taková malá propagace:-)

 K pondělním dopoledni, po jarních prázdninách,  si dovolím ještě jednou připomenout web Velká přestávka.

 A není to jen proto, že mám možnost tam publikovat, což mě samozřejmě velmi těší. 

Ale hlavně proto, že tam hledají různé úhly pohledu na to, jak pomoci dětem v těžké době distančního vzdělávání 

Jak pomoci rodičům. 

Jak komunikovat se školou, kde vyhledat odbornou pomoc, když už nevíme, kudy kam. 

Jak řešit nejistotu maturantů, kteří již druhým rokem nevědí, co bude. To je vizitka vlády a MŠMT. Za rok nic nevymysleli a znovu ty maturanty stresují do poslední chvíle. Bude maturita nebo ne? Mám se učit na zkoušku, která pak nebude, nebo se nemám učit a pak najednou, ze dne na den, zkouška bude?

A co si do život počnu s úřednickou maturitou? Bude mi k něčemu? Nebo mě diskvalifikuje?

To jsou otázky, které si na nejvyšších místech zjevně nekladou, protože jinak by s těmi dětmi takhle neexperimentovali. 

Ono je to totéž, v bledě modrém, s přijímačkami. Budou, nebudou? Vezmou mě někam nebo ne? Mám se učit nebo mi to pak hlavní velkovezír daruje místo koblihy? 

Je to šílená doba pro všechny, ale děti jsou odsouzeny do role pokusných myší. To totiž není fabrika, kterou dosud nikdo nezavřel, protože se bojí. Se školami se mnohem lépe experimentuje, tam není ten výdělek. A vzdělání, to přece nikoho nezajímá...

A pokud Vás ano, pak si skočte "pokecat" o Velké přestávce:-)

                                           Obrázek je vypůjčený právě z webu velka-prestavka.



Žádné komentáře:

Okomentovat