středa 13. března 2019

Thajská masáž

Jako milovnice masáží mám letité zkušenosti s různými typy masáží a musím konstatovat, že není jednoduché najít dobrého maséra. Stejně jako mít tu odvahu svěřit se do neznámých rukou protože místo namasírovaní a osvěžení můžete odejít pěkně zdevastovaní. I to se mi kdysi stalo a dávám si od té doby pozor. Opačným případem je, když místo masáže dostanete jen takové šimrání, když vám po zádech rozetře olej a trochu ho rozšmiká, což označí za masáž a nechá si to náležitě zaplatit. Takže vybrat masáž je dost umění.  Thajská masáž mě vždycky trochu děsila, masérky vám běhají po zádech, samozřejmě s nadsázkou řečeno. Ale zase mě to i lákalo, oni to opravdu umí a pak masáž splní účel nejen relaxační, ale i zdravotní. A ejhle, taková masáž přišla jako dárek. Pravda, nabíhaly klasické obavy z neznámého, ale šlo o hezký salón, žádný sklep, tak s chutí do toho. A byl to zážitek, vskutku famózní. Oni to opravdu umí, myslím tím Thajci. Respektive v tomto případě Thajky. Krásné prostředí, milí lidé a dokonalá masáž. Vskutku si na vás povyskočí, ale neprocházela se mi po zádech. Ovšem, byl to stisk. Vnímala jsem, že ví, co dělá. A odcházela jsem jako znovuzrozená. Nic mě nebolelo a byla jsem nabitá energií. A na odchodnou jsem ještě dostala šálek čaje, opravdu vynikající. Ani jsem netušila, že čaj opravdu může být tak lahodný. Takže super zážitek a thajské masáže už mohu jen doporučit. Minimálně ty ve Slovanském doměJ

Žádné komentáře:

Okomentovat