sobota 2. března 2019

Rukavice

                             Dříve- respektive nyní, ty použité:-)



                                                                   
                                       Nyní, ty nové



                                                  A jen takové letmé porovnání


Jsou to auto rukavice, opotřebované za pár let řízení. Nejsou nutnost ani potřeba, spíš takový rozmar či drobná extravagance, jezdit v rukavičkách. Nějak jsem tomu přišla na chuť a lépe se mi v nich řídí. Asi ten volant držím rozdílnou silou, když jedna je prošoupaná do roztrhání, druhá takřka černá od řazení.  A teď mám nové, krásné, pevné, ručně ušité. Ty řídí úplně samyJ. Tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží v této své luxusní podoběJ. Odsud to mohu pěkně evidovatJJ A také srdečně poděkovat dárcům:-)

1 komentář:

  1. Ty teda jsou :-D Moje vypadaly docela dost podobně, ale už jsem si naštěstí nové rukavice pořídila, takže od té doby zase v posilce nevypadám jak nějaký bezdoma :-D

    OdpovědětVymazat