sobota 9. března 2019

Poštovní evergreen

Věnovat se České poště je nekonečný příběh. Nikdy nezklame:-) Fronty delší než za minulého režimu na banány, propagandistická hesla neplatná: kupříkladu jejich oblíbené, že jako dnes podáte zítra dodáme :-), je tedy hodně nadnesené, služby se zdražují a nefungují. 
Již většinou jen pozoruji co bude a jsem zvědavá, v čem zase dokážou najít zádrhel. Moje poslední zkušenost je tedy s oblíbenou a většinou nefunkční službou Balík do ruky:-). To je poštovní třešnička na dortu. Nevím, v jakém pomatení smyslů jsem si tuto službu objednala, ale stalo se. Uvedla jsem adresu do práce, zdálo se mi pravděpodobnější, že mě zastihnou zde než doma. Zpočátku to vypadalo,  že to tentokrát vyjde. Nejdřív několik mailů, kde se zásilka nachází, pak že přijde!!, a pak i sms, že dnes bude doručeno. 
Těšila jsem se, a to se nemá! Nic nepřišlo. Samozřejmě. Ani se neobtěžovali. Jen druhý den mail, že je zásilka k převzetí na nějaké poště na Praze 8. Sklaplo mi. Nemáš jim věřit, spílám si v duchu, když zahajuji maraton vyjednávání o tom, aby mi dodali to, zač jsem zaplatila. Nefunguje to, neberou telefony, nereagují na maily, jediné, co se povede, je přesunout zásilku na poštu blíže k domovu. přes nějaký formulář. Tam si pro ni posléze dojdu ( žádný balík do ruky se nekoná, logicky), zásilka je poškozená. Prý jí rozbili na té předchozí poště, říká mi slečna u přepážky. To ale není v mých silách zjišťovat a tak se rozbíhá nový koloběh mailů, telefonátů, sms, reklamací a stížností, na jejímž konci je moje vyčerpání a zásilka, která mi před dávnou a dávnou dobou měla přijít jako balík do ruky. A k tomu mi samozřejmě bylo nabídnuto desítky losů či pojištění. Zároveň paralelně sleduji, jak pošta zase zdražuje. 
A nerozumím tomu principu, proč tady takový podnik stále je a může si dovolit královsky platit své managery a přitom neplnit svoje základní povinnosti? To mi prostě rozum nebere. Přitom to tak je, funguje to a nevypadá to, že by se Pošta odebírala do věčných lovišť!!!Nebo někdo za mříže? 
Ne, naopak, bude to dražší, doručovat se bude jen někdy ( tak to se doručuje i teď, akorát se to stane oficiální záležitostí) a nikdo se ani nezastydí, když to oznamuje národu:-).Prostě pohodička. 
Stejně jako mně, pohodička:po asi dvou týdnech, kdy jsem po celé anabázi měla už svou zásilku doma, přišlo naráz několik výzev, které mě upozorňují, že jsem si nevyzvedla balík ( do ruky už tam radši nepíšou) na poště v Praze 8. Ale je tam douška, že pokud ano, ať považuji jejich výzvu ( přibližně tak v trojím vydání) za bezpředmětnou. 
Nu, po pravdě, za bezpředmětnou považuji hlavně Českou poštu. Ale kdyby mi někdo dovedl vysvětlit princip jejího fungování, tak budu ráda:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat