čtvrtek 21. března 2019

Jako paní radová

Jít si zaplavat ještě neznamená, že plavat doopravdy umíte. Třeba nejrozšířenější styl prsa většinou plaveme stylem paní radováJ , tedy s hlavou pěkně nad vodou, což rozhodně není styl, kterým bychom vyhrávali olympiádu. Plavu tak často také, takže vím, o čem mluvím.  Vždycky jsme to doma označovali klasicky „na paní radovou.“ Nedávno mi ale někdo říkal, že u nich doma tomu říkají „ na užovku.“ Když jsem nedávno v bazénu pozorovala svoje spoluplavkyně, vzpomněla jsem si na nový příměr a najednou jsem měla pocit, že bazén je plný užovek. Hodně mě to pobavilo, smála jsem se i při plavání, což některé vedlo k domněnce, že mám skvělou náladu, jiné, že se jim směji a některé dokonce, že je znám. A podle intenzity své domněnky se na mě také tvářilyJ. Ale bylo to fakt na užovku. Mně to pobavilo, ale nesourodou dvojici mužů to zjevně dráždilo. Evidentně totiž pojali touhu plovoucím užovkám smáčet trvalou. Některé si ji sice chránily koupací čepicí, i tak je skoky do vody a následné mužské vlnobití dost dráždilo. Až tak, že si vyžádaly zákrok plavčíka, který musel muže umravnit, v tomto bazénu jsou skoky do vody zakázány. Tím ovšem zjevně vydráždil ďáblíka v mužských duších, kde se probudilo zlobivé chlapectví a jelikož zakázané ovoce nejlépe chutná, skoky do vody rázem zintenzívněly. Akce rázem vyvolala reakci jak na straně „užovek“, které si fakt nechtěly v bazénu zmáčet vlasy, tak i dosud laxního plavčíka, kterého vytočilo, že ho neposlechli. A tak se rozpoutal takřka vodní boj, na jedné straně rozhořčené vodní amazonky, které trvaly na dodržování zákazu skoků do vody, na straně druhé mužská dvojice, která se vrátila do klukovských let a natruc neustoupí a nad tím vším vytočený plavčík, který si svou sobotní službu zjevně představoval výrazně klidnější. Finále patřilo užovkám, muži byli z bazénu vykázáni a vodní hladina se zklidnila. Byla jsem tentokrát jen pozorovatel, aktivně jsem nesouzněla ani s jednou stranou, ale docela jsem zírala. Nad tím, že fakt někdo chodí do bazénu a nechce si smočit vlas, že zralí muži dělají opravdu schválnosti a mají potřebu se chovat jako nevychovaní pubescenti, když to na ně přijde, že plavčík v hotelovém bazénu musí řešit takové žabomyší spory a že když někdo „chce“, ostatní si fakt nezaplavou. Ani na paní radovou ani na užovku. Naštěstí jsem mohla zdrhnout do saunyJ

Žádné komentáře:

Okomentovat