sobota 16. března 2019

Hovory D

Jak už D v nadpisu předjímá, nejde o žádnou historii, ale o hovory dětské:-). Všichni máme ve svých rodinách tradiční alba či nahrávky s dětskými výroky, které ve své bezprostřednosti dovedou pobavit i po letech. Mě v poslední době takto obšťastňují rozhovory se čtyřletou svéhlavičkou. Na všechno má svůj názor, všechno ví nejlépe. A ta její proč by někdy šla tesat do kamene. Stejně jako radost z objevování všeho nového či třeba doslovně braná čeština. Ta mě baví hodně.Tak tedy na můj povzdech, že na mě něco leze, chce ihned vědět co a kudy. Když držím dietu, tak v které ruce? Na pokyn, zavolej výtah, stojí na schodech a křičí: "výtahu, výtahu"! Trhnout nohou si umí doslova stejně jako vlézt na záda. A když mi ta něžná vymazlená dívenka položila dotaz, co čumíš, docela jsem se podivila. Tak to tedy ne, hodlala jsem zasáhnout výchovně ale ona mi vysvětlila, že to tak říká ve školce jeden Davídek a jí se to velice líbí. Následně mi sdělovala svůj filmařský zážitek, že prý viděla Slunce, seno erotika. Ani jsem se nestačila podivit, na co se to kouká, když její vysvětlování pokračovalo: a ta erotika to je to, že jsou u moře...Tak jsem poučena:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat