středa 4. ledna 2023

Noční Mikrofórum

 Dnes budeme povídat v Českém rozhlase. Noční Mikrofórum. Pod vedením Ondřeje Kepky. Ve 22.30...ladíme na dobrý poslech


Naladili jsme, odvysílali a brzy o tom i napíši:-) Dnes jen edit: bylo to moc fajn.






5 komentářů:

  1. Propásla jsem Vás, ale pustím rozhovor z archívu.

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Měla jsem od úterý zapsáno! (2 poslouchám celý den) . U včerejšího Mikrofóra jsem měla uši, jako blatouchy!
    Můj pocit byl, že pan Kepka Vám mohl nechat více prostoru a být lépe připravený. Ale moc mě potěšilo, že jste byla pozvaná a ráda jsem si vás poslechla!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc. Těší mě, že jste si to poslechla:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Poslechnuto. :-)
    Souhlasím s Renatou že pan Kepka mohl být lépe připraven !
    Asi dějepis není jeho hobby. ;-)
    Máte moc příjemný hlas a přehled v historii.
    Zatím mám od Vás jen Třídní knížku do tramvaje.
    U nás v knihovně Vaše knihy, ani audioknihu nemají.
    Budu se muset po knihách poohlédnout jinde.
    Krásný tříkrálový pátek.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilono, děkuji. Je to od Vás milé. A potěší mě, když se Vám povede knihy sehnat. Hezký večer a na Tři krále, ať už je opravdu o skok dále:-)

    OdpovědětVymazat