středa 11. ledna 2023

Noční Mikrofórum II

Mám ráda rozhlas, ráda ho poslouchám. A když se mi náhodou dostane té cti, že jsem pozvána do studia, je to pro mě dvojnásobná radost. 

Takže dnes reflexe minulého týdne:-). Už s odstupem a klidem, jako vzpomínka.

 Svůj letošní  mediální rok jsem začala v Nočním Mikrofóru v ČR2. Minulé úterý. 

 Na pozvání Ondřeje Kepky. 

Povídání o mých knihách. 

Snad jim to pomůže v prodejnosti. 

Je hezká, ta čeština. Knihám prodejnost sluší. U jiných, kupříkladu u politiků, tam je prodejnost na pováženou....

 Ale o politice řeč nebyla. Meritem věci byly knihy. Školství. Školní dějepis... 

Prostě takové povídání krátce před půlnocí. Místy lehce chaotické, malé okno, když jsem si nemohla vzpomenout na název své knihy Odnikud nikam:-). Byla jsem tak soustředěná na to, že se bude mluvit o té poslední, že mi ta dávná na první dobrou prostě nenaskočila. Naštěstí jsme z toho vybruslili. 

Na jiné knihy se zase nedostalo, ale nemusí vždy pršet, jsem ráda i za drobné kapky...

Mohlo to být i jiné, lepší, akčnější... Ale bylo to takové, jako bylo. Díky za každé takové setkání...

   Nejvíc mě bere noční atmosféra v budově Českého rozhlasu.  Klidná, tajuplná...

Vždycky, když jsem sem zavítala, měla jsem dojem, že všichni ti rozhlasáci jsou moc fajn lidi. Jsou milí, vstřícní, příjemní. Je jedno, zda vysílají ve dne nebo v noci. Jen v noci je tam ještě jako bonus taková magická nálada... Alespoň mně se to tak zdálo...

Byl tam i Tobiáš, zvládl to bez vlastních vstupů do vysílání. Seděl a zvědavě sledoval, co se děje. 

A pak usnul, takže ho moje povídání moc nezaujalo. 

Vysílací hodina utekla jako voda. 

Pro mě takový milý mediální start do nového roku. Věřím, že takových možností nabídne letošek povícero...

Zatím se mi dostalo tří nabídek na besedu a několika zpráv, že si knihu zakoupí. Takže je to vlastně velmi dobrý výsledek, navzdory všemu:-)

Záznam zde:-)













1 komentář:

  1. Jitko, ráda jsem si Vás poslechla. Mně se to líbilo. Možná mohl pan Kepka nechat víc prostoru Vám, ale to je bohužel častý nešvar některých moderátorů. A Tobiášovi pochvala za účast a vzorné chování :)

    OdpovědětVymazat