sobota 1. dubna 2023

Vítání jara

 Vítání jara dnes proběhlo v Letňanech. A Nadační fond Moje velké přání tam dražil květiny. Dražbu vedla paní Dolinová spolu s floristou Pavlem Hruškou. A zapojila se i Lejla Abbasová. 

Vydražené peníze jsou určené na plnění přání osamělým seniorům. 

Dražilo se o sto šest. Byla jsem vlastně na takové dražbě poprvé. A tím jsem také pochopila, jak je to strhující. Přihazuje se, stupňuje, dramatizuje, strhne vás to. 

Z pětistovky jsou najednou dva tisíce. 

Je to adrenalin. 

Krásná atmosféra.

A to šlo o květiny, částky nebyly milionové jako kupříkladu v případě obrazů. I tak to byl velký zážitek. Dámy dokázaly vytáhnout ceny neuvěřitelně. 

Hodně pomohl i Jan Čenský. Gentleman v reálu jako na obrazovce. Pomohl při dražbě i sám několik květin vydražil.

Květiny ovšem byly krásné. Floristé, kteří je vytvářeli, jsou fakt dobří. Jak už ti stávající profesionálové, tak mladí studenti. Některé květiny či květinové dekorace vytvářeli studenti z Litomyšle. Šikovní. 

 Nakonec se zde představil videoklip, který vznikl pro Nadační fond Moje velké přání. 

Jaro jsme tedy přivítali opravdu stylově. A vůbec to nebyl apríl, nýbrž opravdové jaro ve vzduchu. 

A Nadační fond Moje velké přání může pokračovat ve své aktivitě, při které plní přání osamělým nebo dlouhodobě nemocným seniorům. 

Nebojte si něco si přát. Pro seniory příbuzné i známé. Oni samotní si často neřeknou, ale opravdu jejich přání NF plní:-)





































Žádné komentáře:

Okomentovat