úterý 3. srpna 2021

MHD

 Nejsem velký fanoušek MHD, ale občas ji prostě využívat musím. 

Moc tedy nerozumím logice té pražské MHD.. Pořád slyšíme stížnosti, jak je všude plno aut a že je třeba dostat lidi do tramvají a do metra. A tak zdražíme jízdné.

 Aby toho nebylo málo, tak rovnou zdražíme i odstavná parkoviště... 

Jestli toto je cesta, jak donutit lidi víc využívat hromadnou dopravu, tak jsem z toho trochu jelen. 

Nu, stalo se. Od prvního srpna jsou pražské jízdenky ještě dražší. 

Navzdory tomu jsem se rozhodla Dopravní podnik podpořit, a šla si jízdenku zakoupit. A ejhle. Nikde nebyla. Prý je dosud nikdo nedodal. Pro jistotu jsem koukla na kalendář, opravdu už je třetího. A jízdenky nikde. Nebyly v první trafice, ve druhé, ba ani ve třetí. 

"Kupte si sms jízdenku", poradila mi vlídná paní prodavačka. 

Což o to, to není problém, stejně jsem si ji nakonec koupila, ale sms jízdenka je v rámci inovace ještě dražší než ta papírová. 

Ne, že by to člověka zruinovalo, spíš mě štve ten princip:-(

A pak v metru, neustálé připomínání nových tarifů. Vyprovokovalo mě to, že jsem na konečné zkusila ještě jednu trafiku. A světe div se, ni tam prý nové jízdenky ještě nedorazily! 

Nu, i to je logika, kterou tak úplně nechápu. Není to nic fatálního, je to jen taková pruda, která jen dokáže trochu otrávit. Ale pokud je to denně, pak služby nula nula nic, všechno vyřešíme zdražováním??

. MHD je v tomto tedy docela ukázková. Každopádně jsem ráda, že zítra už zase autem.

Žádné komentáře:

Okomentovat