úterý 24. srpna 2021

Domov seniorů

 Celým názvem se jmenuje Clementas a jde o domov seniorů v Mlékovicích. Úžasné místo, kde se o své klienty nádherně starají. A naše skupina, Nadační fond Moje velké přání, tam včera byla. 

Plnit přání. Byl to den plný emocí. A bylo to krásné. Hippoterapie a canisterapie. A pan Čížek, který žil a pracoval v Jižní Americe, vlastně, procestoval celý svět. Ten tu vedl besedu a vyprávěl o svých cestách. 

Zpočátku pršelo, tak i kůň musel dovnitř. A zvládl to. Kdo chtěl, mohl si ho pohladit. I ležící lidé si to užili. 

Canisterapii obstarala šestice cvičených psíků, ale i Tobiáš se snažil. A šlo mu to.

Celé to vlídně a krásně moderoval Karel Voříšek. 

A já jsem se setkala se svým bývalým žákem, který přivedl terapeutického koně. To bylo velmi milé setkání. Jako bonus k celému dni. 

Odjížděli jsme večer, a jsem si jistá, že jsme v domově zanechali jen spokojené babičky a dědečky. 

A třeba od nich přijdou i další přání. 




Ostatně, je to i inspirace pro ostatní, že se nemusí bát mít přání. Nadační fond Moje velké přání splní skoro vše.

A pokud znáte nějakého seniora, kterému bychom mohli udělat radost, ozvěte se. Ať pomůžeme dobré věci:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat