pondělí 30. srpna 2021

Karlovarský festival

 Filmový festival je zážitek na druhou. Vždycky a pro všechny. Ať jste jako celebrita, pořadatel, divák, fanoušek. Nevím tedy, jak to vnímají místní lidé, ale podle všeho se zdá, že i oni z toho mají radost. Festival je zážitek i v televizi, ale naživo je to zcela něco jiného. Ta atmosféra je doslova elektrizující, navzdory třeba deštivému počasí. A letošní rok vypadal, že jeho skrytým motivem je sjezd sexy chlápků:-)

Nejen Johny Depp, který je asi největším lákadlem a Vary dokonale pobláznil. Ale - třeba pro mě úplně dokonalý- Ethan Hawke. Když k tomu připočtu pro mě navždy neodolatelného  Jiřího Bartošku, je to už doopravdy sraz charismatických mužů. 

Filmy byly na festivalu skvělé, byť asi nedokážu plně ocenit Zátopka, protože on, jako historická osoba, mě docela irituje. Běhal skvěle, ale to snad neomlouvá jeho postoje? Nebo omlouvá? Za mě ne, proto ( asi předsudek:-() tomu filmu tolik nefandím. Ale podívat se půjdu. Víc mě tedy zaujala, a to je bomba ( z mého pohledu tedy jaderná, tudíž katastrofa, ale třeba to někdo vidí jinak) film Každá minuta života. To jsou tedy věci. Přiznám se, že jsem zírala a nechápala, ale ono to existuje. A jelikož je to asi na delší rozbor, tak jen dodám, že to je fakt film, který stojí za zhlédnutí a za diskusi.

Covid ve Varech sice jakoby ustupoval, ale byl pořád cítit. Všude roušky, náramky, označující, že jste bezinfekční:-(, prostě to ještě není ono. 

Všudypřítomné šampaňské byl rozhodně lepší atribut festivalu. 

A ten červený koberec, ten je fakt magický, byť mačkat se kolem něho a čekat na hvězdy bych nemohla. 




Stejně jako občasná hysterie z toho, že se hvězda objevila. 

Ale na druhou stranu to k filmovému festivalu patří. Myslím, že ten letošní byl skvělý. A Bartoška je prostě prezident se vším všudy.  On je myslím, zaslouženě zbožňovaný. Či nyní vlastně Zbožňovaný

těším se na tenhle film:-)


Fotka je z REFLEXU, 
mně se takhle detailně fotit nevedlo:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat