pátek 16. dubna 2021

Youtuberem z donucení

 Titulek samozřejmě myslím jak nadsázku, žádný youtuber zcela jistě nejsem. 

Ale doba mě donutila k natáčení výukových videí. Aby děti koukly na výklad, pokud možno krátký, a poté jsme o tématu diskutovaly. To se v tom online světě tak trochu dá. 

K výkladu se pak mohou vracet a třeba si i dělat výpisky, pokud je to ještě akceptovatelná metoda. 

Nebo mi to vyvracet. Či diskutovat. Nebo natočit svoje  protivideo:-).

   Je to ale šílená práce. Natočit jedno video a nějak ho připravit ke zhlédnutí je práce na několik dní ( tedy pro mě, ti zdatní to zvládají rychle, logicky.) 

Už během té práce přichází velký stres. Pro mě. Vidět se a slyšet se. A pořád dokola, než se to střihne a dá do kupy. Ty nedostatky, ta výslovnost, ta gesta, ta parazitní slova, hrůza. 

A pak, ten vnitřní boj, zveřejnit nebo ne?

Nakonec skok do ledové vody a ano, však ty děti tě přeci vídají denně, tak to snad vydrží. 

A snad jim to i nějak pomůže. 

Jen já to už znovu vidět nemohu:-)!

A opravdu,  být youtuberem rozhodně nehodlám. 

Hlavně to není úplně legrace. Každý si myslí, jaká je to brnkačka. Natočit nějaké video.

Ale třeba kamera, ta je tedy nelítostná...

Uf. 

Reálná hodina a výklad v ní, s živou interakcí od dětí, je rozhodně mnohem lepší. Ale uvidíme my se se studenty ještě někdy naživo?

Tak hledám cestu, cestičku, ale je to dost fuška a hlavně stres.


Žádné komentáře:

Okomentovat