sobota 17. dubna 2021

Loučení s princem Filipem

 Na FB jsem našla tento obrázek. Říká vše. 

V televizi jsme většinou sledovali královské svatby... 

Dnes je to tedy královský pohřeb. 

Přijde mi úplně symbolické, že princ Filip kdysi kdesi řekl, že se po smrti chce proměnit ve smrtící virus, který sníží přelidnění světa.... 

Virus je tady a princ odchází. Já v tom vidím kus symboliky. A navíc, svět se mění. Přichází jiná doba. A ta stará se pozvolna rozplývá. ..

Pro královnu já mám slabost, tak si tak přemýšlím, jak ona se asi cítí. Zůstala sama, ve světě, který je na hony vzdálený tomu, v čem prožila svůj aktivní život. 

Ten obrázek to říká úplně jasně. 

A život jde dál....

                                                                Vypůjčeno z FB



1 komentář:

  1. Jitko, vidím to stejně jako Vy. Je mi smutno. I z toho, jak se svět mění. Dobře už bylo.

    OdpovědětVymazat