čtvrtek 12. října 2023

Komunikace s O2

O2 nám poslal faktury s vyšší částkou než obvykle. Pokusila jsem se zjistit proč???Odpověď se mi najít nepovedlo, bylo nutné vést rozhovor. 
Nejprve to bylo s umělou inteligencí. Když ji ale už moje druhá otázka rozhodila, přesměrovala mě na živého člověka. Alespoň si myslím, že druhá asistentka byla živá, protože chvíli reagovala. Poté mi ale sdělila, že se musí věnovat ostatním a komunikace byla ukončena. Uprostřed mojí věty. Dozvěděla jsem se, že v nějaké faktuře na jaře bylo připsáno, že ke zdražení dojde. Mám si pozorně všechny příchozí faktury prostudovat. 
Nu, dál náš dialog nepokročil. Zejména do těch míst, kde jsem se pokusila zjistit, zda tedy neexistuje nějaká levnější varianta. Nebo jiná. 
Mlčení. 
 Nezbývá tedy, než vyrazit osobně do prodejny a debatovat tam. Jsem sama zvědavá, co se dozvím. Ale i tak se mi tento způsob komunikace zdá velmi podivný. 
Nabízí se řešení přejít k jinému operátorovi, ale obávám se, že praktiky zde panují stejné. Ale možná to zkusím. Jako porovnání. Protože na jednu stranu si myslím, že takové pohrdání zákazníkem, platícím klientem, už snad ani větší být nemůže. Na stranu druhou, optimismus je opiem lidstva, takže něco si myslet můžu, ale realita je patrně stejná. Nicméně, jdeme na pobočku, tak uvidíme:-)





 

2 komentáře:

  1. Můj dojem je, že hodně poskytovatelů služeb (operátoři, pojišťovny) začaly najíždět na systém "buď u nás, ale neotravuj". A když už, tak si zajdi na přepážku, ať ti to pořádně zkomplikujem. Tak se zase vracíme obloukem do doby před 20 lety.

    OdpovědětVymazat
  2. To se naše dojmy shodují:-) A ten návrat do doby minulé vidím i jinde, nejen v O2. Místo progresu regres:-)

    OdpovědětVymazat