sobota 17. ledna 2015

Ze z Plzně…

…je klasickým pražským vtipem ( tuším,že podle pana Menšíka), že pražskou Kampu vlastně pojmenovali Plzeňáci.  To takhle dva plzeňští turisté zabloudili v Praze a „poplzeňsku“ se ptají na cestu: „kampa sme to došli?“
   Nu, tuším, že nějaký rodilý Plzeňák by mě za to rád inzultoval, stejně tak jako za titulek. Já samozřejmě vím, že v Plzni tak nemluví a že je podobné invektivy pěkně dráždí. Nějak jsem si ale nemohla pomoci a to i přesto, že mám Plzeň moc ráda a ráda tam jezdím. Jsou to takové nutkavé asociace, které mi naskakují zrovna dnes, kdy se Plzeň stává pro letošní rok hlavním městem kultury. A protože je to krásné město a ten úvodní začátek byl velkolepý, moc se na svoje letošní návštěvy Plzně těším.  Je to moc hezké místo pro hlavní město kultury.  Stojí za to se tam vypravit. Miluji plzeňské divadlo a jistě tam letos objevím i další zajímavosti. Máme na to celý plzeňský rok kultury.

Kdy všichni budeme rádi „ze z PlzněJ

Žádné komentáře:

Okomentovat