Patří k současnosti, ale jsou otravné, až to hezké
není. O komerčních televizích se říká, že nekonečné seriály, které tam
vysílají, jsou jen výplň mezi dvěma reklamami. Tomu docela věřím, protože
reklama se vtírá i na internetu, je prostě nevybíravě všude. Doma televizi nemajíce
jsme toho ušetřeni, ale občas, většinou u maminky, něco zahlédnu a pak žasnu.
Slovo otravné se rázem stává eufemismem. Někde jsem se dočetla, že Česká
televize z důvodů povinných poplatků reklamy nemá. Jak jsem ale žasla,
když jsme se nedávno dostali k televizi za účelem sledování biatlonu. Než
se jeden vůbec dočkal nějakého přenosu, musel přetrpět nejen milion nevkusných
reklam, ale hlavně i reklam trapně erotických, jako že mužem hned apod. Docela
jsem byla překvapena. Nevkusem, intenzitou a vlastně i tím, že veřejnoprávní
médium vlastně obchází a nerespektuje zákon. Nebo snad už zákon o absenci
reklamy na ČT neplatí? Jeden nikdy neví, ale spíš bych řekla, že to prostě
nikdo nekontroluje a televize, která má na programu samé opakování, si prostě
dělá, co chce. A bere peníze jak z reklamy, tak z povinných poplatků.
Nu, co je dovoleno Jovovi není dovoleno volovi.
ČT smí mít reklamu na ČTsport a na dvojce :-)
OdpovědětVymazat