........tak to hlásají všechny možné reklamy, které se nám připletou
do cesty.
Naposledy jsem takovou hlášku četla na výpisu České spořitelny, která
mi na konci všech položek, které si strhla za reálné i nereálné úkony, které
údajně provozuje s mými penězi, sděluje, že si váží, že jsem jejím
klientem. Asi právě proto všechno od srpna výrazně zdraží.
Stále víc mě to utvrzuje v přesvědčení, že ve strožoku či ve slamníku je těm několika mým korunkám rozhodně líp.
Stále víc mě to utvrzuje v přesvědčení, že ve strožoku či ve slamníku je těm několika mým korunkám rozhodně líp.
Nicméně, váží si nás
prý i jinde... Třeba u telefonních
operátorů....
Názorná ukázka nedávno. Mamince se rozbil stařičký aparát. Potřebuje tedy nový. Normální, obyčejný, bez všech možných vychytávek, které jsou stejně na nic. Prostě chce telefonovat, respektive přijímat hovory od nás.
Názorná ukázka nedávno. Mamince se rozbil stařičký aparát. Potřebuje tedy nový. Normální, obyčejný, bez všech možných vychytávek, které jsou stejně na nic. Prostě chce telefonovat, respektive přijímat hovory od nás.
Tedy jdeme do zdejších autorizovaných prodejen.
V první se nás ujme jakýsi chlapeček, v podstatě
skoro hned. Pouhých deset minut nás tam nechal postávat.
„Jak vám mohu
posloužit“, zašvitořil líbezně v okamžiku, kdy jsme se utábořily před těmi
finančně nejluxusnějšími dotykovými aparáty.
Jakmile ale zjistil, že chceme aparát pro důchodce, nemáme žádný
paušál a nehodláme se ničemu upsat, rázem o nás ztratil zájem. Pohrdavě se
zašklebil, mávl rukou a zmizel někde v útrobách prodejny. ...........
Takoví
sofistikovanější šmejdi, řekla bych.
Odvlekla jsem maminku pryč. To nemáme zapotřebí, nebudu se doprošovat u nějakého nevychovaného froce.
U konkurence, které je v okresním městě hned naproti, jsme také neuspěly. Nejen že se s námi nikdo nebavil, ale čtveřice
děvčat, která zde zoufale zírala do monitorů, byla tak hrozivě pomalá, že
bychom tam mohly strávit dovolenou, než by se na nás dostalo.....
Nebudu se ponižovat kvůli nějakému trapnému tele-aparátu u
firem, které sice hlásají, že si svých zákazníků váží, ale běda, když nechcete
jejich nejnovější zboží, podepsat co nejvíc nenevýhodnější smlouvu či podobné
atributy............
Je to tak ovšem takřka všude. Je strašně únavné být pořád ve střehu a
v pohotovosti, abychom si vybojovali slušné zacházení, férové služby, a
pořád se vás nesnažil někdo okrást, podvést či odbýt.
Zajímalo by mě, zda u nás
ještě existuje instituce, která si svých klientů, zákazníků či třeba pacientů
doopravdy váží? Asi těžko hledat jehlu v kupce sena. Nicméně, nevycválaní prodavači předražených telefonů mě maximálně tak rozladí, případně vytočí.
Ovšem třeba někteří bohové v lékařských pláštích a jejich přezíravost vůči pacientům……..
Ovšem třeba někteří bohové v lékařských pláštích a jejich přezíravost vůči pacientům……..
Ale o tom příště, to je téma na
vážnější notu. Protože někteří arogantní floutci jako zaměstnanci mobilních operátorů
či třeba ke klientům "vstřícná"banka mě vedou maximálně k tomu,
že si o nich myslím své. A snadno změním základnu. S těmi doktory a s tím,
jak si nás (ne)váží je to o dost složitější. Tak o tom jindyJ.
zlatá moje FiO. Nic navíc mi nedává, ale nic mi ani nebere. od ČS jsem zběhla už dávno - a zatím jsem opravdu nelitovala. jejich úroky a poplatky- obojí jako zdroj humoru, jinak tragédie.
OdpovědětVymazat