pátek 29. září 2023

Na útěku

 Na útěku se teď cítím poněkud často, bohužel. 

Nicméně, dnešní na útěku je vlastně Na útěku, divadelní hra v Komorním Kalichu. Divadlo v Rytířské ulici.

V hlavní roli Tereza Kostková a její maminka Carmen Mayerová. Chtěla jsem to vidět, obě jsou vynikající herečky. Znám je pouze z filmu. Divadlo vždycky přináší jinou dimenzi 

i atmosféru. A tady byla skvělá. Jejich rodinná chemie působí dokonale. 

Představení jsem už kdysi viděla v Ungeltu. S paní Janou Štěpánkovou a Zlatou Adamovskou. Rovněž vynikající, o tom není sporu. 

Když jsem pátrala po datu, zjistila jsem, že dnešní Na útěku je vlastně do třetice. Dvakrát v Ungeltu, už v roce 2010, pak o tři roky později, a dnes. 

V mých textech z minulosti mě zaujala zmínka o cenách lístků. Jak mě před časem zaskočila částka čtyři sta korun za vstupenku. 

Dnes tedy za šest set na balkon:-(  

To ale jen tak na okraj, jako zajímavost. Ale může se určitě časem stát, že na kulturu nebudou peníze. Vypravit se na takové divadlo kupříkladu s pětičlennou rodinou není pro každý rodinný rozpočet úplně přijatelné. 

Ale nechme přízemní peníze a pojďme na divadlo. Krásné. Obě dámy vynikající. 

Myšlenky, které mě zaujaly už před těmi třinácti lety, nestárnou, ale zrají. Posouvají. Je o čem přemýšlet. 

                      A i na svém útěku se asi posunout dál.












Žádné komentáře:

Okomentovat