pátek 8. října 2021

Sokol

 Sokol má dnes památný den. Připomíná si tím zatčení členů Sokola za války, v noci ze sedmého na osmého října. Probíhá celá řada akcí, které si připomínají tento den. A celkem symbolicky se to letos sešlo s prvním dnem voleb. Takže s hlavou vztyčenou, jako Sokolové, je třeba jít volit. Jsem fakt zvědavá, jak to dopadne. Z předvolebních besed jsem byla většinou spí rozpačitá, nejvíc mě rozladila ta poslední, s umělou inteligencí? To jsem vůbec nepochopila, proč s tím veřejnoprávní instituce pracovala? Nebo spíš jak s tím pracovala. Vypadalo to jako Majka z Gurunu, otázky na úrovní páté třídy ..takže celé to vystihoval nějaký novinový titulek, který hlásal, že umělá inteligence je pitomá:-) To by bylo humorné, kdyby se nejednalo o veřejnoprávní instituci a o volby, ale s tím už člověk nic nenadělá. Uvidíme, zda s tím něco naděláme po volbách:-). Volbám také patří velký dík i za to, že po dlouhé době nezačíná každé zpravodajství ( v tomto případě je jedno, zda veřejnoprávné či komerční, to je všude stejné) tak že nezačíná covidem. Dosud je to neustále, počty, prognózy, očkování, pořád dokola a pořád stejné. V rádiu poslouchám informaci, že v nemocnici leží padesát tři tisíc nemocných....pak se hlasatel opraví, že jen padesát tři!!! Napadá mě, zda šlo opravdu o přeřek, či zda jsou už tak naučení strašit, hlásat nesmysly či vytvářet paniku? Nevím, stalo se mi to jen dvakrát, že jsem to slyšela, ale zaujalo mě to. Ale ty zprávy mě obtěžují a tak díky bohu za volby, konečně se zase mluví o něčem jiném. 

Žádné komentáře:

Okomentovat