neděle 5. září 2021

Ombudsman

 Tedy vlastně ochránce. Většinou se na filmy ze školního prostředí nedívám, nemám to ráda. Buď je to trapná komedie, zesměšňování, parodie či něco podobného. Novému seriálu Ochránce jsem se ale rozhodla dát šanci. A ne kvůli Lukáši Vaculíkovi:-). 

Sledovala jsem to s vypětím všech sil, vlastně jsem se těšila na konec. Nemohu věřit, že opravdu dnes existují takoví ředitelé, takové sborovny? Strašně mě to dráždilo a nechápu, že je něco takového možné. Asi je, ale jsem setsksakramentsky ráda, že to znám jen z vyprávění. 

Bože díky za naši školu. 

Jsem asi i trochu zvědavá, co přinesou další díly, ale ten dnešní mě docela vyčerpal. Skoro se mi po něm nechce být učitelka. Ale na druhou stranu, je dobře, že se o tom mluví. Jen si fakt neumím představit, že se to děje....

Žádné komentáře:

Okomentovat